Да ли основна школа која у свом саставу има предшколске групе може да у свој правилик о раду угради критеријуме за вредновање квалитета рада васпитача, које ће применити приликом бодовања васпитача ради утврђивања запослених за чијим радом је у потпуности или делимично престала потреба?
1. Како се и по ком критеријуму и правилнику бодују стручни сарадници основне школе приликом утврђивања запослених за чијим радом је престала потреба, и да ли се исти бодују према истим критеријумима утврђеним Посебним колективним уговором? 2. Да ли стручни сарадник-педагог може да ради са мањим процентом радног времена од 100% сразмерно броју одељења, уколико у школи ради психолог са 100% радног времена и који не жели да иде у пензију? 3. Да ли се бодују сви стручни сарадници у школи заједно имајући у виду да постоји и педагог и психолог, медиотекар и библиотекар? 4. Да ли је директор у обавези да запосленог који спада у категорију "заштићеног" распореди на друго радно место у школи за које испуњава услове по систематизацији?
Да ли као заштићени запослени из члана 37. и 59. Посебног колективног уговора за запослене у основним и средњим школама и домовима ученика имам предност над осталим запосленима и да ли ми се може смањити фонд?
Да ли послодавац има обавезу да обезбеди наставнику који је председник синдиката у школи и наставнику, који је представник запослених у органу управљања 100% радног ангажовања иако нема толико часова наставе?
Председник синдиката Посавотамнавске средње школа, Владимирци
Питање:
Да ли поседовање дозволе за рад - лиценце има значаја при утврђивању запослених за чијим радом је престала потреба, са пуним или непуним радним временом?
Наставник Основне школе " Бранислав Нушић ", Смедерево
Питање:
1. Да ли се бодују семинати при утврђивању запослених за чијим радом је престала потреба, са пуним или непуним радним временом? 2. Да ли се бодује учешће на пројектима при утврђивању запослених за чијим радом је престала потреба, са пуним или непуним радним временом? 3. Да ли се замена одсутног запосленог преставља основ за исплату прековременог рада?
Наставник Основне школе "Драган Ковачевић", Београд
Питање:
Да ли само један синдикат који има већи број чланова даје мишљење пре расписивања конкурса за пријем у радни однос о испуњености услова из става 1. и 2. члана 5. Посебног колективног уговора или сви синдикати школе?
Како се бодоју наставници енглеског језика и руског језика са положеним Б2 за извођење наставе енглеског језика који изводе наставу у првом циклусу основног образовања и васпитања.
У вези са мојом радно-правном ситуацијом, односно процентима рада, на пословима наставника руског језика, у Гимназији у Крушевцу и у Основној школи "Бранко Радичевић" у Разбојни, те питањем да ли и у којој школи имам право да будем распоређена на део послова библиотекара или наставника грађанског васпитања, као и да ли директори школа морају да уваже тумачење Комисије за тумачење одредаба Посебног колективног уговора за заиослене у основним и средњим школама и домовима ученика.
Наставник Основне школе "Др Ђорђе Јовановић", Ново Милошево
Питање:
1. Запослени који је на основу конкурса примљен у радни однос на послове наставника разредне наставе, распоређен је на послове библиотекара без проглашења као технолошког вишка. Запослена која је на основу конкурса примљена на послове наставника разредне наставе, као технолошки вишак распоређена је на послове наставника у продуженом боравку. Да ли се ова лица, приликом утврђивања запослених за чијим је радом престала потреба на пословима наставника разредне наставе, поново бодују? 2. Ако запослени имају исту стручну спрему, али су различита радна места на којима раде, када се утврђује технолошки вишак на пословима наставника разредне наставе, да ли запослени који има стручни назив професор разредне наставе, а засновао је радни однос на основу споразума о преузимању на пословима медијатекара, може да се бодује заједно са запосленима који раде као наставници или се изузима од бодовања? 3. Да ли се као деца предшколског узраста, односно деца на редовном школовању, сматрају и деца која су први пут уписана у предшколску установу или први разред основне школе, а са похађањем почињу 1. септембра? 4. Да ли ученици завршног разреда основне или средње школе могу да сесматрају децом на школовању, до истека школске године у којој завршавају разред, с обзиром на то да у јуну месецу завршавају школу полагањем одговарајућих испита?
Да ли бодове по основу остварених резултата на такмичењу треба доделити мени као разредном наставнику који је три године припремао ученика који је постигао резултате или наставнику из другог одељења, који је ученика водио на такмичење.
Да ли се, након судске пресуде, по враћању запослене на рад бодују наставници разредне наставе и утврђује запослени за чијим је радом престала потреба или се запосленој издаје решење да је нераспоређена и пријављује Школској управи.
Решењем из 2008. године у Основној школи "Бранислав Нушић" у Београду, престао ми је радни однос, у статус технолошког вишка. Имам десет година радног стажа у образовно- васпитном раду. Да ли се моје име налази на списку наставника чији је радни однос престао у статусу технолошког вишка, те да уколико се не налази тражим мишљење о процедури.