Forum srednjih strucnih skola Beograd

Forum srednjih strucnih skola Beograd


 

ПОСТАНИ ЧЛАН ФССШБ

Карактеристике Форума :

ФССШБ је најорганизованији и најбројнији еснафски синдикат просветних радника у Београду

ФССШБ
је
независан од власти и политичких партија
 
ФССШБ
има
развијену бесплатну правну заштиту

ФССШБ
има
развијен информациони систем

ФССШБ
на
демократски начин бира и разрешава све органе

Предности чланства у Форуму :

• Солидарност
• Бесплатно заступање
• Едукација
• Рекреативни одмор
• Спортске игре 

ЗАХТЕВ ЗА ПРЕУЗИМАЊЕ

Банер

СТРУЧНО УПУТСТВО

Банер

Конференција 21. мај 2013.

Банер

Протест 17.03.2015

Банер

Министарство

Партнери ФССШБ

Закон о основама

Закон о средњој

Стратегија

ПКУ

КАКО ДО ПЕНЗИЈЕ

Банер
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow

Приступница

Банер

28.02.1997.

Донета је одлука о
оснивању
ФССШБ
Прузмите оригиналну одлуку о оснивању

Јединствена листа технолошких вишкова

Банер

Слободна радна места

Банер

Непуна норма

Банер

15 година ФССШБ

Календар рада 2021/2022

Тренутно онлине

Имамо 20 гостију на мрежи

Стручно усавршавање

Правилник

Стандарди компетенција

Публикација Послови

ФССШ на Facebook-u

ФССШ на Twitter-u

Најновије вести

СРЕДЊОШКОЛЦИ НЕ ЗНАЈУ ДА ЧИТАЈУ И МНОЖЕ ПДФ Штампа Ел. пошта





СРЕДЊОШКОЛЦИ НЕ ЗНАЈУ ДА ЧИТАЈУ И МНОЖЕ: Да ли ће просветари да се боре за квалитетније образовање?

ГОДИНАМА уназад просветне власти образовним реформама желе, како кажу, да побољшају квалитет образовања.

Исход бројних измена закона, анализа, семинара, усавршавања, промена наставних планова и уџбеника јесте - вишак одличних ученика и мањак знања. Из године у годину у дневницима, и у основним и у средњим школама, све је више незаслужених петица и четворки. Многи од тих "одликаша" не би прешли праг знања ни на лакшем тесту општег образовања.

Минут до 12 је да надлежни нешто предузму, како би се бар донекле ублажило катастрофално стање у нашим школама. Како се не би више догађало да у средњој школи ђаци не знају да читају и множе. Део кривице сносе сви у образовном систему.

Наставницима су, чини се, битне само плате. Нема енергије, ентузијазма, само пука "екс катедра", да се одржи час и упише оцена. Да се не би замерили родитељима, али и сачували "углед" школе. Као да право знање ученика није њихов лични успех. Додуше, и њима су руке везане, па и кад питају ђака што није урадио домаћи, на "мети" су јер крше дечја права.

Ипак, то свакако није оправдање за бесомучно поклањање оцена. Некада се у школи одговарало, наставник пропитивао, ђаци излазили на таблу, објашњавали... "Савремена" школа донела је да ученици све мање причају, а све више заокружују неки од понуђених одговора. Уместо у свескама решавају задатке на таблетима, читају електронску лектиру.

Деца не знају да се изражавају, не дискутују на часу.

Већ довољно лошу ситуацију у образовању, додатно је искомпликовала корона. Школе улазе у трећу годину рада у ненормалним условима. Комбинована и онлајн настава допринела је да деца изгубе радне навике, а маме и тате преузму улогу учитеља. Гордијев чвор (не)знања тешко ће се размрсити. Али, вреди покушати.

Извор: novosti.rs