Forum srednjih strucnih skola Beograd

Forum srednjih strucnih skola Beograd

Протест 17.03.2015


 

ПОСТАНИ ЧЛАН ФССШБ

Карактеристике Форума :

ФССШБ је најорганизованији и најбројнији еснафски синдикат просветних радника у Београду

ФССШБ
је
независан од власти и политичких партија
 
ФССШБ
има
развијену бесплатну правну заштиту

ФССШБ
има
развијен информациони систем

ФССШБ
на
демократски начин бира и разрешава све органе

Предности чланства у Форуму :

• Солидарност
• Бесплатно заступање
• Едукација
• Рекреативни одмор
• Спортске игре 

ФОС 2018

Банер

Конференција 21. мај 2013.

Банер
Банер

Министарство

Партнери ФССШБ

Закон о основама

Закон о средњој

Стратегија

ПКУ

КАКО ДО ПЕНЗИЈЕ

Банер
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow

Приступница

Банер

28.02.1997.

Донета је одлука о
оснивању
ФССШБ
Прузмите оригиналну одлуку о оснивању

Јединствена листа технолошких вишкова

Банер

Непуна норма

Банер

Слободна радна места

Банер

15 година ФССШБ

Календар рада 2018/2019

Тренутно онлине

Имамо 5 гостију на мрежи

Стручно усавршавање

Правилник

Стандарди компетенција

Публикација Послови

ФССШ на Facebook-u

ФССШ на Twitter-u

Најновије вести

Наставник Основне школе "Др Ђорђе Јовановић", Ново Милошево ПДФ Штампа Ел. пошта

Питање:

1. Запослени који је на основу конкурса примљен у радни однос на послове наставника разредне наставе, распоређен је на послове библиотекара без проглашења као технолошког вишка. Запослена која је на основу конкурса примљена на послове наставника разредне наставе, као технолошки вишак распоређена је на послове наставника у продуженом боравку. Да ли се ова лица, приликом утврђивања запослених за чијим је радом престала потреба на пословима наставника разредне наставе, поново бодују?
2. Ако запослени имају исту стручну спрему, али су различита радна места на којима раде, када се утврђује технолошки вишак на пословима наставника разредне наставе, да ли запослени који има стручни назив професор разредне наставе, а засновао је радни однос на основу споразума о преузимању на пословима медијатекара, може да се бодује заједно са запосленима који раде као наставници или се изузима од бодовања?
3. Да ли се као деца предшколског узраста, односно деца на редовном школовању, сматрају и деца која су први пут уписана у предшколску установу или први разред основне школе, а са похађањем почињу 1. септембра?
4. Да ли ученици завршног разреда основне или средње школе могу да сесматрају децом на школовању, до истека школске године у којој завршавају разред, с обзиром на то да у јуну месецу завршавају школу полагањем одговарајућих испита?

Одговор:

1. Када се врши утврђивање запослених за чијим је радом престала потреба на пословима наставника разредне наставе, бодују се само наставници разредне наставе и наставници који радеу продуженом боравку.
2. Када се врши утврђивање запослених за чијим је радом престала потреба на пословима наставника разредне наставе, бодују се само наставници разредне наставе и наставници који раде у продуженом боравку, а не и запослени на другом радном месту.
3. Дете предшколског узраста, односно дете на редовном школовању је дете од рођења до 26 година старости и без утицаја је чињеница дана почетка радне, односно школске године.
4. Као дете на редовном школовању до 26 година старости, сматра се и ученик завршног разреда основне и средње школе, до краја школске године, односно до 31. августа, године у којој дете има својство редовног ученика завришог разреда.