Forum srednjih strucnih skola Beograd

Forum srednjih strucnih skola Beograd


 

ПОСТАНИ ЧЛАН ФССШБ

Карактеристике Форума :

ФССШБ је најорганизованији и најбројнији еснафски синдикат просветних радника у Београду

ФССШБ
је
независан од власти и политичких партија
 
ФССШБ
има
развијену бесплатну правну заштиту

ФССШБ
има
развијен информациони систем

ФССШБ
на
демократски начин бира и разрешава све органе

Предности чланства у Форуму :

• Солидарност
• Бесплатно заступање
• Едукација
• Рекреативни одмор
• Спортске игре 

ЗАХТЕВ ЗА ПРЕУЗИМАЊЕ

Банер

СТРУЧНО УПУТСТВО

Банер

Конференција 21. мај 2013.

Банер

Протест 17.03.2015

Банер

Министарство

Партнери ФССШБ

Закон о основама

Закон о средњој

Стратегија

ПКУ

КАКО ДО ПЕНЗИЈЕ

Банер
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow

Приступница

Банер

28.02.1997.

Донета је одлука о
оснивању
ФССШБ
Прузмите оригиналну одлуку о оснивању

Јединствена листа технолошких вишкова

Банер

Слободна радна места

Банер

Непуна норма

Банер

15 година ФССШБ

Календар рада 2021/2022

Тренутно онлине

Имамо 22 гостију на мрежи

Стручно усавршавање

Правилник

Стандарди компетенција

Публикација Послови

ФССШ на Facebook-u

ФССШ на Twitter-u

Најновије вести

ДИПЛОМЕ И ДРУГЕ ЛАЖИ ПДФ Штампа Ел. пошта
среда, 04 новембар 2009 14:21

ДИПЛОМЕ И ДРУГЕ ЛАЖИ

 

 

Код нас се о лажи распреда само када она добије вид неке афере, када се, на пример, открије да су универзитетске дипломе куповане, што ће рећи да нису стечене знањем и радом већ преваром.

Губи се, нажалост, из вида, или се бар о томе нерадо говори, да су многе формално дозвољене активности произвеле такође лажне вредности. Када би се, другим речима, мало рашчепркало целокупна област образовања или, још одређеније, испитало како се долази до важних звања и титула, неизбежно би се утврдило да су купљене дипломе само врх леденог брега,чији је већи део испод воде, што ће рећи невидљив. Да ли је, ипак, реч о заиста невидљивом феномену или, пак само о свим видљивим чињеницама пред којима се затварају очи? Пођимо од једноставног поређења државних и приватних високошколских установа. Ако су по закону њихови програми изједначени, шта рећи да студенти и у једнима и у другима морају – за стицање диплома – да овладају истом количином знања, како се може објаснити да - за разлику од високих државних школа - приватне не завршавају само они који не знају да попуне уплатницу за школарину. Не постоји, заиста, никакво разложно објашњење да су међу истом генерацијом у државним школама и добри и лоши студенти, а у приватним сви одреда, без изузетка, успешни.