Forum srednjih strucnih skola Beograd

Forum srednjih strucnih skola Beograd


 

ПОСТАНИ ЧЛАН ФССШБ

Карактеристике Форума :

ФССШБ је најорганизованији и најбројнији еснафски синдикат просветних радника у Београду

ФССШБ
је
независан од власти и политичких партија
 
ФССШБ
има
развијену бесплатну правну заштиту

ФССШБ
има
развијен информациони систем

ФССШБ
на
демократски начин бира и разрешава све органе

Предности чланства у Форуму :

• Солидарност
• Бесплатно заступање
• Едукација
• Рекреативни одмор
• Спортске игре 

ФОС 2018

Банер

Конференција 21. мај 2013.

Банер
Банер

Протест 17.03.2015

Министарство

Партнери ФССШБ

Закон о основама

Закон о средњој

Стратегија

ПКУ

КАКО ДО ПЕНЗИЈЕ

Банер
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow

Приступница

Банер

28.02.1997.

Донета је одлука о
оснивању
ФССШБ
Прузмите оригиналну одлуку о оснивању

Јединствена листа технолошких вишкова

Банер

Слободна радна места

Банер

Непуна норма

Банер

15 година ФССШБ

Календар рада 2018/2019

Тренутно онлине

Имамо 74 гостију на мрежи

Стручно усавршавање

Правилник

Стандарди компетенција

Публикација Послови

ФССШ на Facebook-u

ФССШ на Twitter-u

Најновије вести

Поред плате мора и превоз: Како правдати рачуне или бус плус? ПДФ Штампа Ел. пошта

 

 

Новац који послодавци издвајају за превоз запосленима мора бити искоришћен у те сврхе, за куповину Бус плус картице или да се правда такси рачунима.

То је изјавио заменик градоначелника Београда Горан Весић.

Он је појаснио да Законом о раду сви послодавци морају да осим плате обезбеде запосленима и накнаду за превоз.

"Та накнада је неопорезива и може да се користи само за превоз. Убудуће ће морати да се докаже да је коришћена за превоз. То може да се докаже куповином Бус плус картица, такси рачуном или рачуном са бензинске пумпе", рекао је Весић за ТВ Пинк.
Како је рекао, нормално је да држава инсистира на томе када наменски да новац без икаквих пореза да се тај новац за ту намену и потроши.

"Део приватних послодаваца некада накнаду за превоз укључе у плату, и тако су им смањивани порези и доприноси, што није коректно ни према тим људима ни према држави", рекао је Весић.

Изразио је очекивање да ће после ових мера већи број грађана куповати карте за превоз, јер је до сада Град дотирао ГСП са 18 милијарди динара, док је од продаје карата обезбеђено само око девет милијарди.

Подсећа да Београд има око 718.000 запослених, а да свега око 114.000 месечно плаћа картице.

ИЗВОР: ТАЊУГ